11. mednarodni festival sodobnega plesa 25. november‒1 . december 2022 Letošnji CoFestival 2022 lahko razdelimo na tri tematske sklope. Prvi koreografsko snov obravnava skozi kolektiven
V zadnjih dveh desetletjih smo bili priča številnim ponovnim postavitvam, rekonstrukcijam ali zgodovinskim odrskim študijam repertoarja iz različnih faz sodobnega plesa. Nekatere so postavljali avtorice
Zamisel o interdisciplinarnem srečanju »Ornamenti, množice in vzniki urbanih kultur« je spodbudil izid slovenskega prevoda temeljnega dela s področja sociologije kulture Ornament množice (prevod Anja Naglič, spremna
Predstava VENERA: med ujetostjo in letenjem temelji na Botticellijevi sliki Rojstvo Venere, ki prikazuje trenutek njenega vznika iz morske pene. Rojstvo Venere se zgodi kot
Kar nosim s sabo je predstava, v kateri osem nastopajočih, vsi izkušeni performerji_ke iz plesnega, gledališkega in glasbenega sveta, tkejo uprizoritev iz razmišljanja o osebni
CoFestival objavlja poziv za udeležbo na petdnevni brezplačni delavnici Nemogoča dejanja z Jasenom Vasilevom, ki se bo zaključila z javnim performansom v okviru festivala. NUTRICULA
CoFestival je nastal leta 2012, ko so se združili festivali Pleskavica (Nomad Dance Academy Slovenija), Ukrep, festival plesnih perspektiv (do 2013, Plesni teater Ljubljana), in
Na »Plesni okulistiki«, delavnici za bodoče plesne kritičarke in kritike, bomo predstave z letošnjega CoFestivalovega programa kontekstualizirali, se dotaknili protislovnega razmerja med tekstom, kontekstom in
Na spletni strani koreografinje Isabelle Schad, ki je leta 2019 za svoje izjemne dosežke na področju sodobnega plesa prejela Nemško plesno nagrado, je uvodoma zapisano,
Koreografinja in plesna umetnica Andreja Rauch Podrzavnik, letošnja prejemnica nagrade Ksenije Hribar in Župančičeve nagrade za koreografske dosežke v zadnjih dveh letih, se v svojih
Jonathan Burrows je pri nas prvič nastopil leta 2001 skupaj z Janom Ritsemo v duetu Šibek ples z močnimi vprašanji (2001). Odtlej je pri nas
Plesalka in koreografinja Anna Nowicka je pred selitvijo v Berlin nekaj časa živela in delala v Ljubljani, zato jo mnogo umetnic in umetnikov domače sodobnoplesne
Izraelska plesalka in koreografinja Roni Chadash se v svojem solu Goofy, ki ga je naslovila z medjezikovnim trkom, saj homonimno beseda v hebrejšini pomeni moje
Znani naslovni stavek, ki smo si ga izposodili od Trishe Brown, zelo natančno očrta problem, ki je v javnosti nastal, ko so se plesalke in
Praktična konferenca Raziskovanje gibanja (Movement research) se bo posvetila sodobnim pristopom in praksam, umetnicam in umetnikom, ki se s svojim delom vsaj deloma posvečajo raziskovanju
Bolgarski umetnik Jasen Vasilev je dramaturg, pesni, dramatik in koreograf, ki s svojimi talenti predstavlja nekoliko presenetljivo kombinacijo umetniških praks in medijev, kar se dogaja
Koreografinja in plesalka Sheena McGrandles v duetu Zamišljeno, s katerim je bila leta 2020 izbrana v program Nemške plesne platforme, skupaj s plesalko Annegret Schalke
Vprašanje prostorov je temeljno povezano z raziskovanjem gibanja, saj je to mogoče le v ustreznih časovnih, prostorskih, temperaturnih in higienskih pogojih. Pri raziskovanju gibanja se
Na CoFestivalu, mednarodnem festivalu sodobnega plesa, so nas zmeraj zanimala liminalna scenska dela ali hibridi, ki presegajo disciplinarnosti in jih je mogoče gledati z različnih
Mreža Slovenski gledališki založniki, kamor se vključujejo Emanat, Knjižnica MGL, Maska Ljubljana in SLOGI, je bila vzpostavljena z namenom, da se povežejo slovenski založniki, ki
Glas plesa (2021), predstavitev nove številke Maske, časopisa za scenske umetnosti Nova številka Maske, časopisa za scenske umetnosti, se z osrednjo temo Glas plesa posveča
Koreografsko delo Christosa Papadopoulosa, ki je na CoFestivalu s svojim kolektivom prvič nastopil leta 2017 s predstavo Elvedon, leto zatem pa festival otvoril s koreografijo
Koreografsko in plesno delo Snježane Premuš se v zadnjem desetletju, potem ko je postala certificirana mojstrica telesne metode, ki se je v šestdesetih letih 20.